پایگاه خبری تحلیلی پهمدان نیوز

بروزترین اطلاعات و تاریخچه پهمدان

پایگاه خبری تحلیلی پهمدان نیوز

بروزترین اطلاعات و تاریخچه پهمدان

پایگاه خبری تحلیلی پهمدان نیوز
این وبلاگ توسط جوانان پهمدانی طراحی شده و بروزترین اخبار پهمدان را شامل می شود و سعی بر این دارد که پهمدان را در سطح ملی معرفی نماید.
پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
۲۳ فروردين ۹۴ ، ۰۷:۵۷

طنز پهمدان


جورج بوش:
پهمدان بهترین منطقه است و ای کاش که جای آمریکا بود
اوباما:
میتوانیم تمام جهان را زیر سلطه خود دربیاوریم اما درمورد پهمدان ناتوانیم
هیتلر:
به من ده تا مرد پهمدان بدهید تا با آنها تمام جهان را تسخیر کنم
انیشتین:
ای کاش که درمدرسه پایین محله درس می خوندم، چون آنجاتنهاجایی است که برای یادگیری و نابغه شدن اطمینان کامل را دارم
تام کروز:
آرزو دارم که با ماشین فراری خودم توی پهمدان دور بزنم.
مسی:
بهترین روزهای زندگیم را در جاده پهمدان گذراندم وهیچگاه سالن قاضی محله که بازی کردن را در آن یاد گرفتم، فراموش نمی کنم
مارکوپولو:
تمام مناطق جهان را سفر کردم اماهیچ کدام به دلنشینی کنار رودخانه پهمدان نمی شد
انجلینا جولی:
من تمام لوازم آرایشی وبهداشتی خود را فقط از چهارشنبه بازار بالامحله خرید میکنم.
کریستیانو رونالدو:
رویای من اینه که در پهمدان با تیم اکبرآباد در سالن قاضی محله بازی کنم
ملکه الیزابیت:
آرزودارم یه روز کدو پهمدان رو بخورم.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۳
حامی ولایت

نظرات  (۲)

باعرض سلام و خسته نباشی خدمت شما
لطفا در ایام محرم زمان ومکان حرکت هیئت عزاداری رانیز مشخص نمایید تا عزاداران حسینی دچار بهت وحیرت نشوند.درضمن تصمیمات هیئت امنا محل درمورد مراسم عاشورارانیز در اختیار اهالی محل بگذارید،باتشکر 
پاسخ:
سلام چشم اصغر جان ان شاالله در اینجا هم قرار خواهیم داد اما خبرات لحظه به لحظه را با آپدیت کردن تلگرام خود میتوانید از کانال پهمدان نیوز داشته باشید
۲۷ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۲۴ مجتبی ابراهیم نژاد
سلام
خدا قوت میگم به شما هم محلی عزیز

مجتبی ابراهیم نژاد پهمدانی هستم

شما را با نام پهمدان نیوز لینک میکنم

لطفا ما را با نام
ناجی(نوشته هایی از جنس یکرنگی)
لینک نمایید

با تشکر
ناجی باشید
ابراهیم نژاد
پاسخ:
بله دوست عزیز ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">